Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Instagram powstał około 7 lat temu i jest stosunkowo młodym narzędziem komunikacyjnym. Zaś z drugiej strony jest aktualnie jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych. Przez małe firmy i większe przedsiębiorstwa jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem do komunikacji z potencjalnymi klientami. Budowanie marki w tym w tym miejscu jest bardzo popularne. Ta platforma społecznościowa zrzesza ponad 400 milionów użytkowników, którzy są częścią nowego zjawiska, jakim jest – marketing w sieci. 

Blog BlueBrand cover jak madrze dobrze odpowiadac na komentarze fanow w social media marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Media społecznościowe to miejsce, w którym wszystkie marki mają możliwość stanąć praktycznie twarzą w twarz ze swoimi odbiorcami, czy fanami. Podobno, jak Cię widzą, tak Cię piszą, dlatego tak bardzo ważna jest poprawna komunikacja z naszymi potencjalnymi klientami. Każdy, kto z zaangażowaniem prowadzi działania w social media, na pewno zna i przestrzega zasady, które w nich obowiązują. Jedną z nich jest interakcja. 

zasady stosowania real time marketing reklama

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wszyscy kochamy social media. Zastanawialiście się kiedyś za co? Myślę, że każdy z nas odnajdzie inny powód, dla którego lubi przebywać w Internecie. Jednak wydaje mi się, że z biegiem czasu stajemy się coraz bardziej wybrednymi odbiorcami. Większość użytkowników treści w mediach społecznościowych przegląda wybiórczo. Ciężko jest nam skupić wzrok i poświęcić czas na dłużej niż chwilę.